Avatar billede thortz Nybegynder
16. maj 2006 - 00:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

søgefunktion

Jeg er igang med at lave en søgefunktion.
og der skal både være simpel søgning og avanceret. jeg kunne godt tænke mig at få det lavet så når man går ind på søge siden er den simple søgning fremme fra start. så skal der være et link hvor man kan vælge avanceret søgning, og når man så trykker på dette link skal den avancerede søgning komme frem i samme vindue. altså nærmest som når man trykker på et af de der rullegardiner :P

nogle som forstår og kan hjælpe? :)
Avatar billede roenving Novice
16. maj 2006 - 06:08 #1
<form action=" ... ">
Søg: <input name="q"><br>
Avanceret søgning: <input type="radio" name="AdvancedSearch" onclick="document.getElementById('AdvSearch').style.display='block'"><br>
<div id="advSearch" style="display:none">
Avancerede søgefelter
</div>
<input type="submit" value="Start søg">
</form>
Avatar billede roenving Novice
16. maj 2006 - 06:10 #2
Uff ...

Id skal selvfølgelig være det samme, altså enten AdvSearch eller advSearch !-)
Avatar billede thortz Nybegynder
16. maj 2006 - 13:00 #3
mange tak!
Avatar billede roenving Novice
16. maj 2006 - 16:06 #4
Velbekomme '-)
Avatar billede roenving Novice
22. maj 2006 - 12:42 #5
-- og tak for point ;~}