Avatar billede hnonbo Nybegynder
16. maj 2006 - 19:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Web kalender med funktioner

Hej herinde..

Har efter en del tids søgen fået besked på at spørge herinde, da de mener jeg kan få hjælp her..

Jeg har en hjemmeside hvor jeg godt vil have en kalender. Denne kalender skal jeg kunne oprette ex. fødselsdage i og de skal så gentages år for år. Samtidig skal der kobles på så der er en mail til ca 40 mennesker på, så de får en påmindelse om at nu er der en fødselsdag eller et arrangement.

Er der nogen herinde som ved om der findes sådan et system såm kan ligge på en HP??

Eller evt. kan hjælpe med det.. Skal lige sige jeg er kun inde i HTMl.. Og har fået afvide at det kan jeg ikke bruge i dette tilfælde her..

Så giv en melding om i kender noget eller kan hjælpe mig - vil være glad for bare det mindste hint til noget.

Mvh
Helle :o)

Med hensyn til det med point, så er jeg ikke frygtelig meget inde i det system for at være ærlig.. Så derfor 100 stk... ;-)
Avatar billede roenving Novice
17. maj 2006 - 11:18 #1
Du er selvfølgelig nødt til at basere det på et server-side system, da du bl.a. har brug for en mail-server !-)

-- de umiddelbart mest brugte blandt os glade amatører er php og asp, så måske skulle du starte med at kigge i de kategorier, og også kigge efter hvad din udbyder kan tilbyde, for det er bestemt ikke alle steder, mán lige har adgang til at maile  !o]
Avatar billede hnonbo Nybegynder
20. juli 2014 - 21:49 #2
Point for lukning