Avatar billede amsxae Nybegynder
16. maj 2006 - 21:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

En lille flash film!

Hejsa!
Jeg "arbejder" for en amerikanks Online spille league. Der hedder XcessiveLeague. Denne league er lige startet, og vi har snakket om at lave en lille campagne / lille film. En form for reklame ..

Det her vil bestå i at sætte nogle avi filer sammen med flashen.. tekst.. billeder osv. Der er muligvis nogle "$$$$" i det ;)

-Andy
Avatar billede envie Nybegynder
18. maj 2006 - 00:12 #1
Send mig lidt mere info til rallehim88@hotmail.com ....

Vil gerne kigge nærmere på det... :)
Avatar billede amsxae Nybegynder
18. maj 2006 - 01:51 #2
ok :D
Avatar billede musras Nybegynder
23. maj 2006 - 22:05 #3
Hey..

Er der indgået aftalle med envie, eller kan man stadig byde på jopbbet??

Rasmus
Avatar billede amsxae Nybegynder
23. maj 2006 - 22:12 #4
Man kan sagents stadig byde på jobbet, eftersom envie åbenbart var en pointtyv. Han fik point, men kontaktede mig aldrig. Selvom jeg sendte mails til ham.

Send mig en mail på [fjernet]

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin