Avatar billede jesper014 Nybegynder
18. maj 2006 - 14:03 Der er 19 kommentarer

Hvor kan jeg downloade lyd mixeren ?

Hvor kan jeg downloade windows lyd mixer ?
Avatar billede robotten Praktikant
18. maj 2006 - 14:11 #1
Kan ikke lige finde den som download, men hvis det er selve Mixer.exe filen du går efter, så lig en mail, så sender jeg den (Hvis du da kan bruge en fra XP?)
Avatar billede milter Ekspert
18. maj 2006 - 14:13 #2
Er du sikker på, den er forsvundet? Prøv det her:

Start > Kør > I vinduet "Åbn" skriver du:    sndvol32.exe    > OK.

Hvis den dukker op, er den stadig på din computer.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
18. maj 2006 - 14:48 #3
Avatar billede jesper014 Nybegynder
18. maj 2006 - 19:23 #4
Jeg skal bruge den mixer / den jeg kan skrue op og ned på fra windows, den som der er nede i hjørnet ved siden af uret. og den er ikke på min computer ;S . skriv en mail hvis du kan sende den til mig please!
Avatar billede robotten Praktikant
18. maj 2006 - 19:37 #5
Øhh...
Kontrolpanel -> lyde og lydenheder -> Fanebaldet lydstyrke -> flag af ved "vis
Avatar billede robotten Praktikant
18. maj 2006 - 19:37 #6
....  vis ikonet lydstyrke på proceslinien"  .....
Avatar billede milter Ekspert
18. maj 2006 - 19:46 #7
Hvordan er den "forsvundet"?

Har du installeret/fjernet noget for nylig?

Prøv det her: Højreklik "Denne computer på skrivebordet" > Administrer > Enhedshåndtering > Er der nogle gule udråbstegn/spørgsmålstegn ved nogen af linierne?
Avatar billede jesper014 Nybegynder
18. maj 2006 - 20:09 #8
Jeg kan ikke få det frem :S
Avatar billede milter Ekspert
18. maj 2006 - 20:13 #9
Kan du ikke gøre det her:

Prøv det her: Højreklik "Denne computer på skrivebordet" > Administrer > Enhedshåndtering > Er der nogle gule udråbstegn/spørgsmålstegn ved nogen af linierne?
Avatar billede jesper014 Nybegynder
18. maj 2006 - 21:09 #10
Jo, Der står jeg ikke har min lyddriver men det har jeg ;S
Avatar billede milter Ekspert
18. maj 2006 - 21:54 #11
Det kan godt være, du har en lyddriver, men den ligger i hvert fald ikke det rigtige sted, eller også er det ikke den rigtige :)

Hvad er der sket/hvad har du gjort fornylig, som kan kan have lavet ged i det?

Har lyden overhovedet virket?

Hvilket lydkort har du og hvilket styresystem?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
18. maj 2006 - 22:01 #12
milter se hans 1. spm..?
http://www.eksperten.dk/spm/709487

synes jeg ar været der omkring, men har ikke rigitgt fået noget svar..??
Avatar billede jesper014 Nybegynder
19. maj 2006 - 17:06 #13
Jeg har lige formateret min computer.. og hvor skal driveren så ligge ? og skal man pakke den ud ? ;S
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
19. maj 2006 - 17:12 #14
var det ikke nemmere at lave en repair.??

hvilken driver.?

Du skal blot installere den, kommer den som zip-fil, så lav en mappe på et backup drev, og instal derfra.. det har ingen betydning.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
19. maj 2006 - 17:13 #15
PS: *dll filer, og driver filer, ligger normalt (hvis xp) i system32/drivere
Avatar billede jesper014 Nybegynder
19. maj 2006 - 19:34 #16
SiS 7018 audiodriver .
undskyld jeg ikke er så skarp til det der.. men hvad maner du med backup drev ? :)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
20. maj 2006 - 08:33 #18
ups.. 2 gange er bedre en 1..O)
Sorry.!
Avatar billede robotten Praktikant
30. maj 2006 - 10:50 #19
Status?