Avatar billede sterion1 Nybegynder
24. maj 2006 - 10:50 Der er 8 kommentarer

hjælp til min mus

hey eksperter! har en logitech g7 fantastisk mus kan anbefales.. meen har gamet tapet under musen helt død det er helt færdigt og den vil ikke glide mere... skal jeg skifte det eller sætte nogen skatez på?  og hvad ville være bedst at bruge ?? det skal være som "bambi på glatis" ( :

/re4l n'æRD
Avatar billede jake_the_snake Nybegynder
24. maj 2006 - 11:12 #1
Jeg arbejdede for nogle år siden hos Logitech support og vi havde glides (som de vist hed) vi kunne sende ud som spareparts. Så ring til dem. De er/var et meget venligt firma når det kom til support. Har blandt andet selv sendt 5 eller 10 musekugler til en skole hvor eleverne havde stjålet dem. Det var ikke Logitechs skyld, men det gjorde de bare som god kundeservice.
Avatar billede sterion1 Nybegynder
24. maj 2006 - 11:19 #2
Ok det en mulighed, har bare hørt noget om man kan købe 50m teflon tape billigt, men ved ik om det bare almindelig teflon der skal på.. Er godt i gang med min it-supporter uddanelse og min mester han siger jeg skal bruge skatez?...
Avatar billede jake_the_snake Nybegynder
24. maj 2006 - 11:36 #3
Hos Logitech kan/kunne du få glidepads (er jeg kommet i tanke om de hed) gratis. Så hvis det er prisen du går op i så er det vejen frem.
Ellers så må det være det her din mester taler om:
http://www.everglide.com/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=15&Itemid=30
http://www.hwextreme.com/reviews/mouse/mouse_skatez/
Avatar billede woller Nybegynder
24. maj 2006 - 20:12 #4
husk også og få en god musemåtte hvis du ikke har det i forvejen prøv at kigge her http://www.steelseries.com/ har selv en og de er mega gode til gamere
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. maj 2006 - 20:44 #5
Hvad betyder "meen har gamet tapet under musen helt død det er helt færdigt og den vil ikke glide mere"

citat: meen har gamet tapet under musen helt død det er helt færdigt... ????
Avatar billede sterion1 Nybegynder
25. maj 2006 - 00:07 #6
Undskyld john du nok jyde.. d.v.s at tapen under musen er slidt op og musen ikke glider optimalt, hvilket FU**RRR mit gameplay op i battlefield.
Avatar billede sterion1 Nybegynder
25. maj 2006 - 00:08 #7
woller-> har 4d steel...
Mit problem er bare tapen under musen er slidt op og hvad skal jeg gøre for at få den til at glide ordentligt igen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. maj 2006 - 11:00 #8
"Undskyld john du nok jyde.."

LOL - ja - er du da ikke? Det er sikkert derfor du har problemer med at skrive forståeligt... :D