24. maj 2006 - 11:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan IPOD SHUFFLE ikke bruges som almindelig MP3 uden iTunes

Hej med jer

Ja. Vi har jo så 2 knægte der hver har fået en ipod shuffle. Men jeg må indrømme at jeg ikke havde fået kigget på hvad det var for noget, andet end den er flot osv..

Er det ikke muligt at bruge den lede tingest som ganske almindelig afspiller, uden at skulle bruge iTunes-programmet ??

Alle vores cd'ere ligger som mp3 på min computer, og drengene skal så tage musikken herfra. Det er ok, men den mindste henter en masse fra MyMusic, på hans egen pc, og de mp3'ere kan vi ikke helt få til at gå i spænd med ipod'en...
Han kan jo ikke bare slutte den til hans egen pc, og så overføre dem til ipod'en... eller kan han ??

Som sagt er det sikkert min egen skyld, da jeg ikke har undersøgt ipod'en inden vi købte den, men havde jeg vidst at musikken KUN kunne overføres via iTunes, havde jeg aldrig købt dem !!

Håber I kan hjælpe mig/os

Jesper
Avatar billede drgonzo Praktikant
24. maj 2006 - 12:28 #1
desværre du skal bruge itunes, hvilket også er den helt store ulempe ved ipod
Avatar billede drgonzo Praktikant
08. juni 2006 - 10:17 #2
Feedback??????
08. juni 2006 - 16:12 #3
ups, sorry drgonzo... :-(    der skulle gerne være points på vej til dig...

Jesper
08. juni 2006 - 16:14 #4
hmm, jeg kunne ikek lige styre den der point-fordeling... :-/    jøsses
Avatar billede drgonzo Praktikant
08. juni 2006 - 17:21 #5
Det kan jo ikke gå lige godt hver gang ;) Tak for point, håber du fik svar på dit spm, ellers bare sig til, så finder vi ud af det