Avatar billede zartow Nybegynder
25. maj 2006 - 14:02 Der er 3 kommentarer

Lille opgave i Adobe Illustrator

Hej Ærede Eksperter.

Dette er mit første spørgsmål, så håber jeg bruger siden korrekt.

Jeg skal have lavet en figur i AI, og efter selv at have leget lidt med det, må jeg kaste håndklædet i ringen. Så jeg håber der sidder en venlig sjæl derude, der kan hjælpe:-)

Figuren skal bruges som baggrund til et søjlediagram, som bliver dannet i Excel. Dette er nødvendigt for at fremhæve, hvad de forskellige søjler betyder. Jeg har en eksisterende figur liggende - men da antallet af søjler i en nye udgave af grafen ændres, kan den gamle figur ikke direkte bruges. Og min manglende AI-kompetence betyder, at jeg ikke selv kan ændre figuren til de nye forhold.

Jeg har en formodning om, at opgaven er forholdsvis nem at løse for en erfaren AI'er. Derfor vil jeg høre, om der sidder nogen derude, der tror de kan hjælpe?

Send endelig en mail, så vi kan få en dialog omkring opgaven, og så jeg kan sende det eksisterende materiale. Det skulle gerne være med til at gøre ovenstående flyvske beskrivelse en anelse mere konkret...

Venlig hilsen
Kim Zartow
TDC Services
Avatar billede twotimes Nybegynder
25. maj 2006 - 20:50 #1
du kan sende det til twotimes_170 (a) hotmail.com
Avatar billede denz Nybegynder
25. maj 2006 - 23:14 #2
Send en mail til dennis@denz-design.dk lyder som en spænende opgave!
Avatar billede zartow Nybegynder
26. maj 2006 - 00:59 #3
Hej begge to.

I tiden fra jeg skrev indlægget til twotimes svarede, sad jeg selv og legede lidt med programmet - specielt med hjælp fra tutorials fra nettet. Så jeg kom frem til et resultat, der dog ikke nødvendigvis er prangende. Det bliver præsenteret i morgen, og muligvis godkendt.

I fald det ikke går, eller hvis jeg har behov for hjælp i fremtiden, vil jeg gemme jeres oplysninger. Jeg takker for jeres respons.

Venlig hilsen
Kim Zartow
TDC Services