Avatar billede hojben Novice
04. juni 2006 - 13:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ram-slot 184 pins

Mangler 2 nye ram slot til 184 pins moduler. hvor kan jeg skaffe det?

evt et board der er i stykker købes også..
kan selv få loddet dem af.

/Hojben
Avatar billede hojben Novice
04. juni 2006 - 21:51 #1
det burde ik være såååå svært ggg
Avatar billede fly3r Nybegynder
06. juni 2006 - 16:30 #2
har du tænkt dig at lodde 2 nye RAM slots på dit bundkort? det er nu ikke noget jeg ville rodde mig ud i, men ellers køb et nyt kort eller ny RAM??
Avatar billede hojben Novice
06. juni 2006 - 17:28 #3
Jeg arbejder på en fabrik som kan klare det for mig (de ved hva de gør). eneste problem er at de ikke ligger inde med sådanne slots.

det er lige præcist det jeg vil gøre.. altså få dem loddet af og nye/brugte på igen. da slotsene er brændt af..
Avatar billede hojben Novice
19. juni 2006 - 12:17 #4
lukker igen