Avatar billede Slettet bruger
22. juni 2006 - 20:01 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

ipod på 40 gb

jeg er blevet tilbudt en brugt ipod med intern 40 gb disk samt en masse tilbehør ,men hvordan er denne maskine og hvad muligheder har man med sådan en ?
Avatar billede mwahl Praktikant
23. juni 2006 - 05:21 #1
Super mp3 afspiller.
Den nye version kan også afspille video podcasts - dvs. f.eks. tv-avisen m.fl.
Har selv 60 Gb modellen samt en iPod mini og den kan varmt anbefales.

/Wahlen
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2006 - 15:58 #2
fint har du et dansk link til det udstyr der findes til disse ipods
Avatar billede ztorezupermand Nybegynder
24. juni 2006 - 19:54 #3
Mener du en Ipod Nano eller?
http://www.apple.com/dk/ipod/ipod.html
Apple's side :)
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2006 - 20:42 #4
Remote, Navipod, iTrip, dock, carry-case, ekstra earphones, power supply

dette følger med ,det er den med 40 gb ,den er hvid
Avatar billede mwahl Praktikant
25. juni 2006 - 13:26 #5
Ipod Nano kommer kun i 1 Gb, 2 Gb & 4 Gb version. Så nej - det er ikke en Nano.
Linket fra ztorezupermand er for den nye ipod video.
Og det er IKKE video ipod'en for den findes kun i 30 Gb & 60 Gb versioner.

Nej - den version der snakkes om er den store iPod model - version 3 eller 4.

Tilbehøret er ganske cool.
Dock med remote er super hvis du vil sætte den til anlægget og have alt din musik på den - det har jeg selv.
iTrip er en FM sender så du kan modtage musikken fra anlægget på din FM radio (f.eks. i bilen). Den er super og jeg overvejer selv at købe en nu hvor jeg er i udlandet.
P.S. iTrip må ikke sælges i DK, da alle radiosendere er forbudt i DK med mindre de er kommercielle eller er test-sendere (som bruges til at teste hjemmebyggede FM radioer).
Power supply fulgte med de gamle iPods som standard, men følger ikke med den nye iPod video (som jeg har).

Link til tilbehør online er her:
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/dkstore/
iPod tilbehør står for sig selv i menuen til venstre opdelt pr. tilbehørskategori.

Til jetdirect:
Den gamle ipod er ganske cool. Den nye (video ipod) er i forhold til den gamle som du har fået tilbudt blot shinet lidt op mht. look'et, den er blevet lidt tyndere, samt den har fået farvedisplay og mulighed for at vise videoklip (film, musikvideoer, tv-avisen - anything goes...)

Jeg har en ven der ægrer sig mega meget over at han købte sin 40Gb ipod lige inden video versionen kom. Men ok - han kunne også godt tænke sig at bruge de video features der er i den nye model. Hvis du kun vil bruge den til musik, så er den en super maskine at have.

Håber det hjalp lidt yderligere - jeg kan ikke lige vurdere om det er et godt tilbud, da du jo ikke har nævnt en pris. Men håber ovenstående link måske kan hjælpe dig lidt på vej.

/Wahlen
Avatar billede Slettet bruger
25. juni 2006 - 15:30 #6
prisen er 1500 incl det udstyr du faktisk lister op
Avatar billede mwahl Praktikant
26. juni 2006 - 01:41 #7
Det synes jeg er en fair pris.
Du får en god solid mp3 afspiller med meget plads - plus en del fedt ekstra udstyr.

Hvis du kan leve med størrelsen på den - og hvis du kan leve uden video (jeg bruger det stort set ikke). Så synes jeg du skal tage den

/Wahlen out
Avatar billede Slettet bruger
27. juni 2006 - 09:42 #8
jeg hoppede fra tilbuddet pga det at den ikke kan vise video men er du intereseret kan du få personens link til udstyret

der er kvitering og 2 års forsikring på den i fona