Avatar billede thenegro Nybegynder
06. juli 2006 - 17:57 Der er 3 kommentarer

Usb-Mus holder op med at virke!

Min usb mus er begyndt at gå ud et stykke tid efter jeg tilføjer andet usbhardware som digitalkamera og ekstern harddisk osv... Nogle der har en idé til hvad der kan gøres? det er kun musen der opfører sig mærkeligt og det sker først når den anden usbhardware "arbejder"...

Vh. Ds
06. juli 2006 - 21:58 #1
Set i anden tråd:
Byt om på USB stikkene ?
Avatar billede thenegro Nybegynder
07. juli 2006 - 16:02 #2
Det har jeg forsøgt flere gange uden held.. Jeg har også geninstalleret alle drivere osv uden held...
07. juli 2006 - 16:37 #3
... måske trækker det andet isenkram for meget STRØM på USB porten så SPÆNDNINGEN til musen ikke er stabil nok...

Har du PS/2 mussestik på putter ? (Det har de fleste).

Find en USB - PS/2 stik converter (følger med de fleste mussepakker) og brug dermed PS/2 stikket istedet...
http://www.thg.ru/howto/20051125/images/ps2_usb.jpg - den lussegrønne dims... (jeg har selv tonsvis af dem liggende...)