Avatar billede kassusclay Nybegynder
09. juli 2006 - 16:37 Der er 5 kommentarer

Kan mails reddes ?

Hej Alle

Min far har været så uheldig at så outlook express foretog en comprimering af alle hans mails, som den nogle gange gør, gik computeren ned, og alle mails er gået tabt.
Er der nogen mulighed for at genskabe dem ?
Avatar billede rebecca Novice
09. juli 2006 - 16:52 #1
Hvilket styresystem bruger han?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
09. juli 2006 - 17:03 #2
kan maskinen boote, eller står den til en geninstallation. Filerne kan du søge efter, de hedder *.dbx
Avatar billede ierikk Nybegynder
09. juli 2006 - 17:17 #3
det ligner hvad jeg og mine bekendte har været ude ca. 10 gange eller mere,
mail er og bliver borte
hvis nogen kan hjælpe, kender jeg rigtig mange der vil blive glade
jeg kører IE 6,0
jeg har oprettet en Gmail og bruger automatik videresend hertil
Avatar billede kandreak Nybegynder
09. juli 2006 - 20:57 #4
du kan være heldig at de findes på mailserveren endnu ellers er de tabt, hvis de ikke er i et arkiv på pc`er
Avatar billede ierikk Nybegynder
09. juli 2006 - 21:27 #5
hvis der er sat prik i gem på server i x antal dage, kan hente mail fra en computer
sæt den op med OE mail adresse