Avatar billede jorgena Nybegynder
11. juli 2006 - 17:04 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Kopier til DMO

Jeg har en C5 V4.0 på MSSQL-server.
Hvordan kan man lettest vedligeholde en kopi af regnskabet i DMO til at teste i?

I Native-versionen var det jo blot at kopiere .dat til .dmo, men den går ikke længere...

Jeg vil gerne have muligheden for at kunne genopfriske DMO'en en gang i mellem.

Jeg har udviklerlicens.

/ja
Avatar billede mariaf Juniormester
11. juli 2006 - 18:41 #1
Lav en backup på SQL og brug den som testmiljø. Gøres nemmest på SQL-serveren.
Avatar billede jorgena Nybegynder
11. juli 2006 - 20:26 #2
Ja, det har jeg også tænkt på, men er det andet ikke nemmere for brugerne? Har du nogen erfaring i den retning?
Avatar billede mariaf Juniormester
11. juli 2006 - 20:44 #3
Jeg er ikke så sikker i SQL, men det er langt det nemmeste at bruge SQL's egen metode frem for den tungere at importere data fra DAT til DMO.
Avatar billede jorgena Nybegynder
11. juli 2006 - 23:10 #4
Tak