Avatar billede mikker1448 Nybegynder
13. juli 2006 - 08:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Statusikon for batteri på bærbar er forsvundet

Hejsa allesammen...

Som jeg skriver i overskriften så er mit statusikon for batteriet på min bærbare forsvundet...

Jeg har prøvet at være inde i strømstyring og fjerne hakket i "vis altid ikon på proceslinjen" og sætte hakket igen men der sker ingenting...

Håber at i kan hjælpe mig...

Cheers Mikkel...
Avatar billede peet49 Nybegynder
13. juli 2006 - 08:51 #1
Har du prøvet systemgendannelsen og køre systemet tilbage, hvor det virkede??
Avatar billede jake_the_snake Nybegynder
13. juli 2006 - 08:52 #2
En lille ting. Prøv at trykke på de to pile der er dernede og se om de er gemt væk...
Avatar billede dragonknight Juniormester
13. juli 2006 - 12:10 #3
Ikonet er der kun når du kører på batteriet ikke når du anvender strømforsyningen med de 220 volt.
Avatar billede mikker1448 Nybegynder
13. juli 2006 - 12:48 #4
Har prøvet med de to pile og det hjælper ikke på problemet...

Jeg ved godt at ikonet forsvinder når jeg anvender strømforsyningen og og der plejer den gerne vise status for opladning men det gør den heller ikk...

Vedr systemgendannelse ved jeg ikk lige hvordan det foregår... Kæresten fortalte mig om problemet igår aftes og hun siger at det hat stået på et stykke tid...
Avatar billede egede Nybegynder
13. juli 2006 - 12:54 #5
Min batteriindikator vises (når bærbaren er på batteri, under i W2k) selvom der ikke er et hak ved "Always show icon on the taskbar", derimod er der et ved "Show details for each battery".
Avatar billede mikker1448 Nybegynder
13. juli 2006 - 15:30 #6
jeg prøvede egede's kommentar og det virkede... takker...
Avatar billede mikker1448 Nybegynder
08. februar 2007 - 17:15 #7
svar