Avatar billede paynish Juniormester
19. juli 2006 - 23:31 Der er 3 kommentarer

Defekt IBM T60

Hej venner:
Har været ude for det værste man kan tænke sig...: Min kæreste spildte en kop kaffe over min nye bærbar IBM T60 (der skal ikke grines), og selvfølgelig dækker garantien ikke dette. Den er alt for dyr at få lavet og sagen er den at jeg så gerne vil af med den, bortset fra systemboard, tastaturet og Blæser/fan så virker resten... Spørgsmålet er: Kender I nogen steder hvor man kan sælge sådan noget eller evt. finde en bruger der sælger eller søger dele til sådan en computer, har kigget i den blå avis og QXL uden held...
Håber der er nogen der kan hjælpe mig....
Avatar billede manse999 Nybegynder
19. juli 2006 - 23:33 #1
prøv lige at høre www.laptops.dk hvad de skal have.
Jeg har fået repereret min T40 billigt der.
Dengang blev motherboard udskiftet
Avatar billede manse999 Nybegynder
19. juli 2006 - 23:36 #2
PS: Er hun jaloux på din nte computer?
Avatar billede paynish Juniormester
21. juli 2006 - 01:39 #3
Hehe, tror bare hun var klodset (satans osse!)
Har faktisk prøvet laptops.dk, men synes det var lidt skumle, fik et tilbud der gik ud på at jeg kunne få 1000 kr. rabat hvis jeg købt en maskine inde hos dem, synes det var lidt til grin, så vil jeg hellere smide den i havnen, kender I dét?

Har købt en ny men vil gerne have lidt for resterne her, ved bare ikke rigtigt hvor det er muligt at sælge det hele på en gang..
Men folkens tak for jeres tid....  Hygge