Avatar billede troelsi Nybegynder
20. juli 2006 - 11:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke indspille Makro

Hej

Når jeg forsøger at oprette en makro i Excel,
får jeg en fejlbesked, hvor der står: "kan ikke indspille makro".

Hvad skal jeg gøre?

Jeg tror, at det er fordi sikkerhedsniveauet i excel er sat for højt, men jeg kan ikke huske hvordan jeg ændrer det.

/Troels
Avatar billede excelent Ekspert
20. juli 2006 - 11:40 #1
Funktioner/Makroer/Sikkerhed
Avatar billede troelsi Nybegynder
20. juli 2006 - 12:00 #2
Jeg har excel 97, og sikkerhedsknappen er ikke på det ovenfor angivet sted.
Men jeg er som sagt ikke sikker på at det skyldes, at sikkerhedsniveauet er forhøjt.
Avatar billede excelent Ekspert
20. juli 2006 - 12:07 #3
nej det tror jeg heller ikke
men har ikke umiddelbat nogen løsning
Avatar billede supertekst Ekspert
21. juli 2006 - 11:52 #4
Hvad sker der når du i Excel trykker Alt+F11 - kommer du så ind i Visual Basic - hvis ikke - så skulle man jo tro, at Visual Basic ikker er installeret?
Avatar billede troelsi Nybegynder
26. juli 2006 - 11:10 #5
Det tyder ikke på at visual basic er installeret. Når jeg åbner det kommer vba-billedet frem i et splitsekund og forsvinder så igen.

kan det downloades gratis, som en del af opdateringerne?
Avatar billede supertekst Ekspert
26. juli 2006 - 13:17 #6
Prøv at se på Microsofts hjemmeside - om der overhovedet er nogle muligheder for dette - men jeg tvivler.
Avatar billede troelsi Nybegynder
19. april 2007 - 17:51 #7
lukker