Avatar billede funessen Nybegynder
20. juli 2006 - 16:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mangel på bus driver

Hej

Jeg har netop formateret min lillebrors computer, og da jeg gik i gang med at installere hans lyd, fik jeg en fin lille besked hvor der stod "Microsoft's Universal Audio Architecht High Definition Audio Bus Driver" ikke blev fundet i mit system. Det er var jeg godt klar over at den ville sige, for samme besked fik jeg forrige gang jeg formaterede, men da var det uden en service pack 2, som denne driver skal bruge, så jeg formaterede igen efter en månedes tid.

Nu er mit problem så at jeg ikke kan finde den driver igen, og kan derfor ikke få lyden til at virke. Jeg kan ikke ordenligt finde rundt på microsoft's hjemmeside, og har ikke haft held til at finde den andre steder. Det er sikkert bare mig der er en tumpe, men jeg ville sætte stor pris på hvis i kan finde dette download til mig.

Microsoft's Universal Audio Architecht High Definition Audio Bus Driver til Windows XP Proffesional m. Service Pack 2

På forhånd tak!
Avatar billede funessen Nybegynder
20. juli 2006 - 17:36 #1
/bump
Avatar billede jimdaggerthuggert Nybegynder
20. juli 2006 - 18:01 #2
"Download SP30739.exe from HP. http://h18000.www1.hp.com/support/files/hpcpqdt/us/download/22799.html Then open the exe with WinRar. Open the \US folder and extract the setup.dat file. Rename the file to setup.dat.rar to view the contents with WinRar or rename to setup.dat.exe to run the KB888111 package."

Jeg googlede lidt og fandt dette i et forum, prøv om ikke det virker.
Avatar billede jimdaggerthuggert Nybegynder
20. juli 2006 - 18:02 #3
Der står godt nok at det er til SP1, men på MS hjemmeside står der at KB888111 passer til både WinXP SP1 og SP2.
Avatar billede funessen Nybegynder
21. juli 2006 - 01:24 #4
Den virkede kun til Service Pack 1, men med det link du gav mig, så fandt jeg hurtigt den rette. Tusind tak for hjælpen, og husk at lave et "svar" så du kan få dine points.
Avatar billede jimdaggerthuggert Nybegynder
21. juli 2006 - 13:00 #5
Kanon! :-)