Avatar billede stoholm Novice
01. august 2006 - 14:21 Der er 1 løsning

Automatisk Backup på Win2000

Hej!
Jeg skal have foretaget automatisk backup af en mappe på en Win2000 Server.
Har prøvet at bruge backup-funktionen, der allerede ligger der i Win2000, men problemet med denne er, at hvis man kun tager backup af ændringer (og ikke en komplet/ren), så medtager den ikke hvis man har slettet en fil igen siden sidste backup - den bliver ved med at være i backup'en.
Jeg vil jo gerne bare have en backup (og muligheden for at genoprette dem) af de seneste data, og ikke hvad vi har slettet i tidens løb også, hvilket jeg vil få med ved en evt. genskabelse.
Så kunne jeg selvfølgelig bare tage backup af det hele, men da der er ca. 5 Gb og det skal foregå over netværk til en ekstern PC, vil det jo tage alt for lang tid :-)
Backup'en skal helst foretages dagligt.

Jeg håber der er nogen der har nogle gode forslag.
Avatar billede stoholm Novice
29. januar 2007 - 16:23 #1
Hmm,- ingen forslag :(
Lukker og slukker.