Avatar billede mb2000 Novice
01. august 2006 - 20:54 Der er 3 kommentarer

Hvor god er Nokia E61

Jeg står og skal vælge mellem to telefoner Nokia E61 og Nokia E60, de kan umilbart næsten det samme, er der nogle af jer der har erfaring med disse 2 modeller. På forhånd tak
Avatar billede mcgoat Nybegynder
01. august 2006 - 21:27 #1
bare hvis du ikke viste det.
http://www.nokia.dk/phones/compare/index.php

der kan du sammenligne dem, har desværre ikke selv nogle erfaringer med dem
Avatar billede mb2000 Novice
01. august 2006 - 21:35 #2
Jo tak, den kender jeg :-)
Avatar billede websphere Nybegynder
16. august 2006 - 10:34 #3
Jeg havde E61 - Den kan ikke tåle saltvand!
Men jeg blev ret hurtigt træt af den størrelse den har. Og at jeg skulle bruge to hænder for at skrive sms'er.

Og jo, jeg kunne ikke komme på min ip telefon konto (musimi) det skulle kunne lade sig gøre, men på en ret besværlig måde...

Men efter "uheldet" er det ihvertfald ikke den telefon jeg vil vælge igen... Måske en E60 eller en N80 - den ser ud til at have meget af det samme...