Avatar billede ehlerz Nybegynder
07. august 2006 - 11:29 Der er 7 kommentarer

Celle viser pludselig formel istedet for resultat??

Hej
Jeg har efterhånden et pænt omfattende regneark jeg nu oplever nogle problemer med. Hvis jeg retter i en formel skriver excel nu formlen istedet for resultatet i cellen??. Har ikke oplevet ligende før. Nogle ideer??
07. august 2006 - 11:29 #1
... og du har husket lighedstegn foran formlen?
Avatar billede bak Seniormester
07. august 2006 - 11:31 #2
Cellen er sansynligvis formateret som tekst.
Ret det til Standard, tryk F2 og enter, så skulle det være løst.
07. august 2006 - 11:31 #3
Prøv at kigge på:
Funktioner->Indstillinger, fanen: Vis, feltet: Formler
Avatar billede ehlerz Nybegynder
07. august 2006 - 11:38 #4
Bak, du havde ret alt er som det skal være nu.

Mange tak
Avatar billede bak Seniormester
07. august 2006 - 11:43 #5
ok :-)
Avatar billede sismofytten Juniormester
18. januar 2019 - 10:26 #6
Har også haft problemet, hvor løsningen var at den sidste parameter i lopslag skulle skiftes fra 0 til 1 !
Avatar billede drivsport Praktikant
08. oktober 2019 - 08:09 #7
Bak - din løsning fungerte også bra for meg. Men hvis du har noen 1000 linjer med denne formatfeilen - Hvordan får du løst alle uten å gå gjennom linje for linje. Jeg har naturligvis prøvd å markere alle, og eksludert eventuelle de linjene med andre formater. Men kun en linje endrer seg.
Har noen en god kjapp løsning?