Avatar billede kimooo Nybegynder
12. august 2006 - 00:14 Der er 4 kommentarer

Skruer til chipset køler??

Hej.

Har et lille men MEGET irriterende problem. Jeg mangler disse skruer som man bruger til at sætte chipset køleren fast til mit ASUS A8N-SLi Deluxe bundkort. Køleren sider ikke fast lige pt, så kabinettet ligger, og jeg tror måske det er derfor at computeren kører så mega dårligt og at man tit bliver nødt til at formaterer :S :(((

Nogle som ved hvor man kan få fat i de skruer eller som har en løsning??

På forhånd tak.
Avatar billede jacla Nybegynder
12. august 2006 - 00:36 #1
Prøv at se dette link:

http://www.kartek.dk/
Avatar billede klavil Seniormester
12. august 2006 - 12:42 #2
Istedet for de skruer så tror jeg det er billigere at sætte denne på istedet: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=104955
Du kan sagtens bruge en passiv køler som denne istedet. Har selv det bundkort og har afmonteret stikket således at den kun virkede som passiv. Jeg kunne sagtens overclocke den til 294 fsb uden den gik i sort.
Avatar billede kimooo Nybegynder
12. august 2006 - 16:01 #3
Hmm ved jeg ikke helt om jeg gider til at købe ny. Har allerede købt en thermalright nb-1.
Avatar billede jacla Nybegynder
12. august 2006 - 20:07 #4
Prøv at spør en Pc forhandler om de ikke skulle have et par skruer tilovers :)