Avatar billede liljo Nybegynder
15. august 2006 - 15:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bærbar går ned

Jeg har en forholdsvis ny bærbar Toshiba p100-113. Mit problem er at når jeg sidder og arbejder med både batteri og strømstik tilsluttet går maskinen pludselig totalt ud uden melding eller andet alt er væk på mindre end 1 sekund. Alle taster er døde incl. start. Jeg tog strømstik fra  uden resultat og herefter batteri ud og indsatte det igen og nu kunne jeg igen tænde maskinen og arbejde. Hvor ligger problemet og hvad gør jeg??
Avatar billede mrbonus Novice
15. august 2006 - 15:58 #1
Vi har haft samme problem med en bestemt type HP bærbare, her var det en fejl på bundkortet ved den eksakte bærbare. prøv at kontakte Toshiba og hør ad.

En anden almindelig fejl kan være at den bliver for varm, så vil den også gå helt i stå, du kan evt mærke efter når det sker, om den er meget varm.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
15. august 2006 - 17:19 #2
jeg ville bruge min garanti.!
Avatar billede liljo Nybegynder
26. februar 2008 - 12:08 #3
Tak for svaret,jeg må hellere få lukket spørgsmålet. Jeg tror på det med varmen så point må være dine
Avatar billede mrbonus Novice
27. februar 2008 - 08:12 #4
Håber det hjalp så :)