Avatar billede nek Praktikant
15. august 2006 - 18:54 Der er 4 kommentarer

Færdigt script med tilmeldingskupon

Jeg har ledt på nettet efter et færdigt PHP script, der skal fungere som en tilmeldingskupon - navn adresse, email hvor mange gange kommer til arrangementet osv. Når mødedeltagerne har fyldt ud, skal det gemmes i en MYSQL base og administratoren skal selvfølgelig have mulighed for at skrive de tilmeldte ud på en liste.
Er der een der ved, hvor der ligger sådan et script?
Avatar billede Slettet bruger
15. august 2006 - 19:08 #1
Kan se om jeg ikke lige kan bikse et sammen til dig, til imorgen tidlig.
Skal nemlig på nat arbejde.
Avatar billede nek Praktikant
15. august 2006 - 22:24 #2
Det vil jeg vel nok være glad for. Mange tak
Avatar billede Slettet bruger
16. august 2006 - 01:26 #3
Du bliver nok nød til at fortælle lidt mere præcist, hvad det er du skal bruge.
Altså en tilmeld hvor man skriver navn, adresse, og email, og hvor man har valgt hvilket arrangement man har meldt sig til?

Men hiver du de forskellige arrangemener ud på en side, hvor man skal kunne klikke tilmeld eller lign.?
Avatar billede nek Praktikant
16. august 2006 - 11:02 #4
Tak for brev
Det drejer sig egentlig kun om et arrangement - et slægtsarrangement, som man kan melde sig til
Det, man skal udfylde på alle dem, der kommer, er:
Dato
Navn på tilmelderen
Adresse
Postnr
By
Slægtsgren
email
telefon
Hvor mange deltagere i alt
Hvor mange af dem, der deltager, der er under 14 år
Navn på dem, der deltager

Det skulle gerne gemmmes i mysql og man skulle gerne kunne trække en liste frem - helst een, der er opdelt efter navn på tilmelderen med de tilhørende poster under og een, der er opdelt efter slægtsgren