Avatar billede madsmoller Nybegynder
15. august 2006 - 21:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Råd om køb af Ipod

Jeg har besluttet at købe mig en Ipod til at lægge min musik ind på, men jeg har ikke rigtig forstand på den slags elektronik, så jeg kunne godt bruge lidt råd om, hvad der er bedst at gå efter.

Den skal selvfølgelig have plads til en masse musik, og så skal man løbende kunne lægge nyt musik ind uden at skulle slette det gamle og starte forfra hver gang, og så skal den selvfølgelig være topkvalitet, stabil og holdbar.

Jeg vil gerne høre nogle meninger om, hvad der er bedst at gå efter. Er der en der helt klart skiller sig ud, eller er der evt. noget bedre på vej, så det kan betale sig at vente et par måneder, eller hvordan ser det ud?
Avatar billede ladyhawke Novice
15. august 2006 - 21:38 #1
Det er ikke fordi, men snakker du iPod så er udvalget altså ret begrænset og de opfylder vel alle det du beskriver... (Apple laver iPod - ingen andre):
http://store-dk.com/ipods/ipodvideo/?epi=608155958224
Avatar billede madsmoller Nybegynder
18. august 2006 - 18:48 #2
Okay, men er der så nogle andre mp3-afspillere, der er lige så gode eller hvad kan anbefales generelt?
Avatar billede madsmoller Nybegynder
20. august 2006 - 13:38 #3
Der findes både en ipod photo og en ipod video, hvilken er bedst, hvis man kun er interesseret i at bruge den til musik og hverken foto eller video eller noget andet?

Og kan man slutte den til sit anlæg/sine højtalere derhjemme?
Avatar billede ladyhawke Novice
22. august 2006 - 10:27 #4
Du kan nemt slutte den til hjemme og hvad der er bedst ved jeg ikke, men i dit tilfælde kan du lige så godt vælge den billigste af dem, de er højst sandsynligt ens mht. lyd...
Avatar billede madsmoller Nybegynder
14. oktober 2006 - 07:34 #5
Spørgsmålet er ikke længere aktuelt, så jeg lukker det.