Avatar billede c_nova Nybegynder
16. august 2006 - 11:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

kan ikke komme ind på min harddisk

hejsa der.. han en harddisk men en masse date jeg gerne vil gemme, men jeg kan ikke komme ind i den... får jeg prøver at komme ind i den, siger XP at jeg skal formatere den, og det vil jeg jo ikke ret gerne gøre...

findes der nogen måder at fange de date der ligger på den ?
Avatar billede Slettet bruger
16. august 2006 - 11:34 #1
Er det en disk der kører som SLAVE ?? - kan du se disken i STIFINDER? - Kandu se disken i DISKHÅNDTERING - Hvilket filsystem angives under egenskaber
Avatar billede c_nova Nybegynder
16. august 2006 - 11:38 #2
ja den køre som slave i en extern kasse
kan fint se hdd'en i dennecom...
kan oxo se den i DH
der står noget med at den køre RAW
16. august 2006 - 11:48 #3
Avatar billede Slettet bruger
16. august 2006 - 12:45 #4
Som "dr1" skriver skal du bruge http://www.helgec.dk/lost%20partition.html - læs guiden omhyggeligt og spørg hvis du er i tvivl
Avatar billede off-line Nybegynder
16. august 2006 - 13:11 #5
Det lykkes forhåbenligt, med ovenstående link. Men hvis det ikke gør, så prøv
Acronis Disk director suite, den kan genskabe mistede partitions tabeller. Den
kan tages ned som gratis prøve: http://eu.acronis.com/homecomputing/products/diskdirector/
Avatar billede c_nova Nybegynder
22. december 2006 - 11:13 #6
lukker
Avatar billede off-line Nybegynder
22. december 2006 - 12:20 #7
Når nogen har forsøgt at hjælpe, kan man ikke bare lukke, uden at fortælle
hvorfor man lukker, hvad man nåede frem til. Det er imod reglerne.