Avatar billede mwahl Praktikant
22. august 2006 - 07:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

IE Application Error ved besøg på berlingske.dk

Hej

Jeg har et lille problem. Jeg arbejder meget internationalt og vil gerne kunne følge lidt med i hjemlige nyheder når jeg er i udlandet. Derfor kan jeg godt lide at bruge berlingske.dk

Problemet er bare, at når jeg går ind på berlingske.dk (eller www.berlingske.dk) så lukker den i 80% af tilfældene IE ned med følgende fejlmeddelelse:
"Application Error: The intstruction at "0x7d5cbd68" referenced memory at "0x000000050". The memory could not be "read".

Det underlige er, at den nogle gange gerne vil loade siden. Andre gange vil den ikke, og det er oftest de samme undersider på berlingske.dk der volder problemer.
Problemet eksisterer KUN på Berlingske Tidendes hjemmeside.

Jeg har overvejet om det er et problem med min PC's håndtering af deres bannerreklamer, da IE nemlig ofte når at loade hele siden før at den lukker.

Jeg har ikke nogen gode ideer til hvordan jeg kan løse dette.
Jeg kan desværre ikke skifte til Firefox da det er en arb maskine som jeg ikke må installere noget på.

Til info sidder jeg på en IBM T43 med Win XP.

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Mvh
Wahlen
Avatar billede vejmand Juniormester
22. august 2006 - 09:21 #1
Her er en med et lignende problem, ved ikke om det hjælper dig: http://weblogs.asp.net/jgalloway/archive/2004/07/08/177585.aspx
Avatar billede mwahl Praktikant
03. april 2008 - 12:35 #2
Lukkes