Avatar billede miciver Nybegynder
22. august 2006 - 11:01 Der er 7 kommentarer

Rename / delete folder

Jeg har en Windows XP Prof. Hvor jeg p.t. ikke kan rename en folder eller delete den igennem Explorer.

Der kommer ingen fejlmeddelse. Folderen vender bare automatisk tilbage til "New folder".

Hvis jeg renamer eller deleter igennem en DOS box, så er der ingen problemer, så det virker ikke som NTFS rettigheder.

Nogen som har oplevet dette før eller har en løsning?

miciver
22. august 2006 - 13:51 #1
... ikke helt forstået ?
Avatar billede miciver Nybegynder
23. august 2006 - 12:25 #2
Igennem stifinderen kan jeg ikke omdøbe en fil eller folder. Den vender automatisk tilbage til standard filnavnet. (New folder). Der kommer ingen fejlmeddelse.

Jeg kan godt starte en dosbox og omdøbe derfra.

Håber det er forståligt...
23. august 2006 - 13:26 #3
Meget mærkeligt !!!

Kunne man forestile sig noget 'snavs'/virus på din putter ? Som bla. ka' gi' den slags ballade ...
Avatar billede miciver Nybegynder
25. august 2006 - 12:26 #4
Jeg har kørt Spybot på maskinen uden at finde noget "snavs" -Det er en mærkeligt verden-
25. august 2006 - 12:37 #5
30. august 2006 - 21:45 #6
Status ?
Avatar billede miciver Nybegynder
01. september 2006 - 10:59 #7
Den er nu geninstalleret. Kunne ikke finde noget Spyware:-(
Tror det var en konflikt imellem programmer.