Avatar billede issak Nybegynder
23. august 2006 - 16:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Maxtor Personal Storage 3100 External Harddisk.

Hej som i nok kan regne ud, så har jeg et problem med min Externe Harddisk. Jeg har haft den siden November 2005 og der har ikke været nogen problemer med den overhoved. Men her for nyligt der stod den bare helt af og min computer kan ikke finde den, den har åbenbart slettet driveren til den og den er ikke til at finde nogen steder. Jeg kan sige så meget at jeg ved den ikke er brændt af. Spørgsmålet er om der er nogen som kan hjælpe mig med at finde en driver til den : Maxtor Personal Storage 3100 200Gb. det vil jeg sætte rigtig meget stor pris på :). tak på forhånd
Avatar billede haverslev Novice
23. august 2006 - 21:08 #1
Kan vi gå udfra, at du kører med Windows 98 elle Millinium ?
Det er nemlig kun til disse styresytemer du skal bruge en driver.
Hvis du kører med Windows 2000 / XP, så skal den selv finde den, når du kobler den i USB stikket.

Hvis det er 2000 eller XP, så kan du prøve at fjerne alt hardware fra USB stikkene og gå i enhedshåndtering og  fjerne alt USB der er under punktet USB CONTROLLERE, ved at højreklik på de forskellige linier genstarte pc`en og lade windows 2000/XP finde og installere det igen.
Kobl så Maxtor disken på og se om ikke den finder den osv.
Avatar billede haverslev Novice
23. august 2006 - 21:10 #2
Hvis ikke du kender til enhedshåndtering og hvor du finder det:
Klik på  start > kontolpanel > System > klik på faneblad Hardware > klik på knappen Ehedshåndtering
Klik på + ufdfor USB Controllere og fjern de linier der optræder der.
Avatar billede issak Nybegynder
24. april 2014 - 07:59 #3
..