Avatar billede suzuki Nybegynder
26. august 2006 - 21:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Installere driver til bundkort?

Jeg skal bruge en driver til SIS7012 chipset. Jeg fandt en der ikke virkede, den skrev -5(og en masse tal) Nu har jeg fundet ECS hjemmesiden, og downloaded driverne til bundkortet, et ECS P4S5A/DX. Jeg har nu 5 filer til windows XP, nemlig A3D.DLL, SIS7012.CAT, SIS7012.INF, SIS7012.SYS, og UNINST2K.EXE. Nu er mit spørgsmål om jeg skal fjerne nogle filer fra den installation der ikke virkede, og hvordan jeg installerer de ovennævnte filer. (og så håber jeg at det virker).
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
28. august 2006 - 10:38 #1
Det lyder som om UNINST2K.EXE er en afinstallationsfil. prøv at køre denne, og følg derefter guiden der helt sikkert findes på ECS hjemmesiden om installation af driveren.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
21. september 2006 - 21:29 #2
Resultat?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
30. september 2006 - 19:33 #3
???
Avatar billede suzuki Nybegynder
30. september 2006 - 21:21 #4
Jeg har lige været lidt væk fra computeren, det er hvad der kan ske. Jeg kunne ikke finde noget jeg kunne bruge i guiden, men jeg fandt senere ud af at man skulle gå ind i windows og system og geninstallere driveren, med henvisning til den mappe hvor jeg havde filerne i. Det var noget der fungerede fint. Så jeg vil afslutte spørgsmålet nu.