Avatar billede zurog_dk Nybegynder
03. september 2006 - 22:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

OWA viser ikke hjemmeside korrekt.

Installation:
Microsoft Windows 2003 Standard
Microsoft Exchange 2003
Internet Information Service 6

Problem:
OWA bliver ikke vist korrekt. Efter man logger på bliver OWA hjemmesiden ikke vist som normalt, istedet får du bare en filstruktur (liste) over de mailbokse der ligger i Exchange som link.

Eksempel:
192.168.1.10 - /exchange/

-----------------------------------------------------------------
[To Parent Directory]
9/3/2006  5:58 PM        <dir> Administrator
9/3/2006  5:58 PM        <dir> test
9/3/2006  5:58 PM        <dir> SERVER01-SA
9/3/2006  5:58 PM        <dir> SystemMailbox{8810C49E-8496-4063-904F-98BC3A71CF94}

Jeg kunne forestille mig at problemet kunne ligge i ISS men har endnu ikke fundet fejlen.
Avatar billede bjuhl Nybegynder
07. september 2006 - 11:26 #1
Lav en Backup af Metabasen i IIS (højreklik på Fedualt web site og save to configurationsfile)

Slet følgende Virtual directories i Default Web site i IIS
Microsoft-Server-ActiveSync
OMA
Exadmin
Exchange
Public
ExchWeb

Åben en commandopromt og skriv c:\inetpub\adminscripts
Skriv adsutil og tryk Yes for at registrere CScript

Skriv adsutil delete ds2mb

Genstart Exchange System Attendent

Vent til den har genskabt de 5 virtual directories, og genstart herefter Default Web site.
Avatar billede zurog_dk Nybegynder
07. september 2006 - 22:03 #2
Jeg fuldte din beskrivelse og som du skrev. Så virker skidtet igen.

Mange tak for hjælpen.

Svar accepteret.
Avatar billede zurog_dk Nybegynder
07. september 2006 - 22:05 #3
fik jeg accepteret dit svar rigtigt. ? det er første gang jeg bruger eksperten.

Vil bare gerne være sikker op du fik dine point.
Avatar billede zurog_dk Nybegynder
07. september 2006 - 22:12 #4
Hej bjuhl.

Jeg fatter minus af det her system, som jeg skrev er det første gang jeg opretter et spørgsmål. Jeg fik ved enb fejl selv givet mig de point som du skulle have. Er der nogen måde jeg kan give dig de point som jeg skylder dig?

Beklager mange gange.
Avatar billede bjuhl Nybegynder
08. september 2006 - 08:12 #5
Det er helt i orden.

Det vigtigste er jo at du fik det til at virke, ikke om jeg får point.