Avatar billede kgpedersen Nybegynder
04. september 2006 - 22:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

kan ikke besvare email

Hver gang jeg prøver at besvare en mail, får jeg følgende fejl:
Meddelelsen kunne ikke sendes, fordi en af modtagerne blev afvist af serveren. Den afviste e-mail-adresse var 'forum@recorder.dk'. Emne 'Re: recordere.dk forum : fælleskøb på Pioneer TV', Konto: 'ryle.get2net.dk', Server: 'smtpserver.get2net.dk', Protokol: SMTP, Svar fra server: '473 forum@recorder.dk relaying prohibited. You should authenticate first', Port: 25, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 473, Fejlnummer: 0x800CCC79.

Jeg bliver nødt til at oprette en ny mail hver gang...træls.
hvad der der galt.
Avatar billede vejmand Juniormester
05. september 2006 - 05:28 #1
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
10. september 2006 - 02:31 #2
Er det kun den ene mail? det ligner en mail der fortæller der er kommet et nyt indlæg i et forum du deltager i på siden recordere.dk. En sådan mail kan du ikke sende svar på, da den er autogenereret med en falsk afsenderadresse. Dette gør man netop for at folk ikke kan bombardere mailserveren med spørgsmål eller spam. Den rigtige mailadresse der er sendt fra, kan du ikke umiddelbart se.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
21. september 2006 - 22:19 #3
Hvad fandt du ud af?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
30. september 2006 - 21:57 #4
??
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
31. oktober 2006 - 12:49 #5
kgpedersen: Lidt respons.
Avatar billede kgpedersen Nybegynder
27. november 2008 - 11:34 #6
ok