04. september 2006 - 23:42Der er
7 kommentarer og 1 løsning
Eksperten - venstre og højre menu mangler når jeg er logget ind
Hej eksperter. Jeg kan kun se den venstre menu når jeg ikke er logget ind. Det eneste jeg kan se i det blå felt til venstre er 'Powered By ADTECH' logoet.
Menuen til højre mangler også der er kun de blå koloner.
Flere kommuner går nu i gang med at bruge AI-understøttet dokumentation. Målet er, at sagsbehandlere skal bruge mindre tid på referater og registrering – og mere tid på nærvær i mødet med borgeren.
Men jeg undrer mig også over det for i starten jeg var på Eksperten havde jeg forskellige oplysninger om min konto i venstre kolonne, men de forsvandt lige pludseligt Det har jeg så bare accepteret som det skal nok være sådan.
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.