Avatar billede maniacdog Nybegynder
07. september 2006 - 13:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Oprette skabelon til Visio?

Hej

Har lige lidt problemer med Microsoft Visio 2003.

Sagen er den at jeg skal oprette nogle tegninger, faktisk en hel del. Og i den forbindelse vil jeg gerne have alle "ting/objekter" til at stå lige lodret.

Jeg har så fundet ud af at man kan oprette nogle hjælpelinjer. Ud fra disse linjer vil jeg placere objekterne og ikke via auto justering med funktionen "Fordel figure".

Disse hjælpe linjer vil jeg gerne oprette som en skabelon som man så kan hive ind på nye sider.

På forhånd tak
Avatar billede falster Ekspert
07. september 2006 - 16:24 #1
Så vidt jeg kan se, skal du blot gemme en (tom) tegning med hjælpelinjerne som en skabelon (vst fil).

Når skabelonen skal bruges vælges "Filer" - "Ny" - "Vælg tegningstype..." og  skabelonen findes v.h.a. panelet til højre.
Avatar billede maniacdog Nybegynder
04. juli 2007 - 11:58 #2
Opret et svar hvis du vil have point falster :o)
Avatar billede falster Ekspert
04. juli 2007 - 12:26 #3
OK - tak :-)