Avatar billede kaptajnknark Nybegynder
11. september 2006 - 23:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Aktivere opstarts adgangskode

Hejsa.

Nu har jeg søgt på mit spørgsmål og kan kun finde emner der handler om at fjerne logon promten i windows opstarten.

Jeg har et omvendt problem og vil gerne have den aktiveret. Jeg har prøvet at tildele min brugerkonto et password og "skifte måden hvorpå brugere logger af og på" uden held...

Jeg kan heller ikke rigtig finde noget online om det i microsofts online support database.

På forhånd tak.

Kaptajnknark
Avatar billede hingebjerg Nybegynder
11. september 2006 - 23:39 #1
Der findes et lille program der hedder "PowerToys for windows XP". Der kan man costumirizere en del ting ved sit XP, bl.a det med om den skal logge automatisk på. Det kunne du evt. prøve, ellers plejer det vist at virker, ved at slå "Guest account" til i "brugere" i contol panelet.
Avatar billede kaptajnknark Nybegynder
11. september 2006 - 23:43 #2
prøver lige option 2 først
Avatar billede kaptajnknark Nybegynder
11. september 2006 - 23:58 #3
Oki doki... Option 2 virkede ikke, men jeg hentede det powertoy der hed Tweak UI... Der kunne man slå Automatisk log on fra så man skal skrive en adgangskode for at logge på computeren.

Tak for hjælpen. Smider du lige et svar så du kan få points?
Avatar billede hingebjerg Nybegynder
12. september 2006 - 00:00 #4
jep, det gør jeg da :)