Avatar billede superboysen Nybegynder
16. september 2006 - 09:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

fjerne ord forslag ved søgning med google

kan man fjerne eller nulstille de forslag der kommer frem når man skriver i søgefeltet i google
Avatar billede vejmand Juniormester
16. september 2006 - 09:19 #1
Hvis du vil fjerne dem enkeltvis, markerer du dem og trykker på Delete.
Avatar billede vejmand Juniormester
16. september 2006 - 09:21 #2
Jeg mener du kan slette alle på denne måde, det fjerner dog også mange andre ting.

Funktioner -> Indstillinger -> Indhold -> Autofuldførelse -> Ryd formularer

(Gælder for Internet Explorer)
Avatar billede vejmand Juniormester
16. september 2006 - 09:26 #3
Under Funktioner -> Indstillinger -> Indhold -> Autofuldførelse -> kan du fjerne flueben ud for "Formularer", så husker den dem ikke fremover.
Avatar billede c-holst Novice
16. september 2006 - 10:29 #4
firefox:
funktioner, indstillinger, privatliv, gemt formularinformation.
smart ik:-)
Avatar billede vejmand Juniormester
17. september 2006 - 10:44 #5
var det svar nok?  :-)
Avatar billede c-holst Novice
13. februar 2007 - 21:17 #6
Da det er længe siden der har været liv i denne tråd, vil det være rart med respons fra spørgerens side.
er problemet løst, eller er der stadig problemer, så sig til, så tager vi den der fra.