Avatar billede per-olof Nybegynder
16. september 2006 - 11:59 Der er 1 løsning

Flash og sikkerhed på CD

Jeg er i gang med at lave en CD produktion. Denne består af en index/start fil og et antal *.swf med varierende indehold som hentes ind, bl.a. en kontakt.swf som indeholder en link til vores virksomhed. Der ligger problemet.
Hvis jeg klikker på denne link får jeg advarsel med:
”Adobe Flash Player has stopped potentially unsafe operation. The following local application on your computer…… osv.”
Hvis man klikker på settings så kommer brugeren til
http://www.macromedia.com/support/documentation/en/flashplayer/help/settings_manager04.html
og kan der putte ind i Global Security Settings panel vores Internet adresse og sagen er klar.
Dette sker hvis man bruger anvender Firefox, med hvis man bruger IE siges ikke en dyt.
Alt indehold er publiceret i Flashplayer version 7.
Problemet opstår ikke hvis jeg prøver på en Linux. Jeg biller mig ind at der er et sammenhæng med SP2 på XP.
Jeg har laborer lidt med System.security.allowDomain() men ikkke noget resultat.
http://livedocs.macromedia.com/flash/mx2004/main_7_2/wwhelp/wwhimpl/common/html/wwhelp.htm?context=Flash_MX_2004&file=00001750.html
Hvordan finder man løsning for dette.
Avatar billede per-olof Nybegynder
16. september 2006 - 14:12 #1
Problemet løste sig med Local playback security -- Access network only