Avatar billede tast Nybegynder
19. september 2006 - 21:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

link til html side virker ikke

Jeg har lavet en helt almindelig knap med et action script hvor når man trykker på den så skal den åbne en ny html side.

on(release)
{
    getURL("http://www.sider.dk/her.htm", "_blank");
}

Mit problem er at det virker fint hvis jeg starter swf filen og trykker på knappen her. Men hvis jeg putter swf filen ind i et html dokument, og så åbner html filen, så virker knap funktionen slet ikke!?!?!?

Jeg har gjort dette mange gange før uden problemer, men nu vil det ikke virke,- er der en som kender løsningen til dette problem, så bliver jeg super glad.
Avatar billede exclusive Nybegynder
19. september 2006 - 22:39 #1
ja der er jo ingen fejl i dit script hér...
Loader swf'en ind fra en anden server og bruger du flash player 9?

Men nej den skulle stadig virke.. :-S
Avatar billede tast Nybegynder
20. september 2006 - 00:04 #2
Jeg lukker denne da der ikke er meget atkomme efter.

Jeg tror at det er min computer som skal have et frisk system!!!!
Avatar billede kragekjaer Praktikant
25. september 2006 - 23:48 #3
exclusive----er der problemer med player 9 og links?