Avatar billede fryedbean Nybegynder
21. september 2006 - 10:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

dansk sci-fi film (mangler titel)

Jeg så engang en dansk sci-fi film, som jeg har glæmt titlen på... jeg vil så gerne vide hvad den hed.. nogen der kan hjælpe?

filmen handlede om i en dansk fremtid, hvor man har indsat en ny måde at leve på. Man lever et nyt liv hver dag, ny kone, nyt job, ny adresse...
en dag får hovedpersonen, så en konen, han bliver forælsket i og han prøver at for at få hende tilbage en gang til (siden man kun har samme kone, en gang i live)... det ender altammen han er på flygt fra systemet og møder en masse der også er imod systemet...

nogen der kan huske titlen? jeg vil så gerne vide hvad den film hed.
Avatar billede kapla Nybegynder
21. september 2006 - 11:09 #1
Avatar billede fryedbean Nybegynder
22. september 2006 - 08:41 #2
jaaa... det var lige den.. mange tak :)
Avatar billede kapla Nybegynder
02. maj 2007 - 12:11 #3
Så lidt, den bliver iøvrigt vist på DR1 fredag klokken 11.