Avatar billede whirlwind Nybegynder
25. september 2006 - 11:04 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Gendannelse af historik ?

Er det muligt at gendanne historikken over besøgte hjemmesider, hvis de en gang er blevet slettet fra oversigten i stifinder ??
Avatar billede vejmand Juniormester
25. september 2006 - 11:13 #1
Jeg er lidt i tvivl om det vil virke, men du kan prøve med en systemgendannelse:

Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse -> Følg guiden.

Hvis det ikke virker, kan gendannelsen fortrydes igen.
Avatar billede whirlwind Nybegynder
25. september 2006 - 11:24 #2
Jeg har også selv overvejet en systemgendannelse, men jeg ville høre om der var en mindre "indgribende" måde at gøre det på :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
25. september 2006 - 11:30 #3
Sådan er vi jo så forskellige, systemgendannelsen er altid det første jeg prøver, når jeg har lignende problemer.
Personligt synes jeg det er meget lidt "indgribende", især da det kan fortrydes.  :-)
Avatar billede whirlwind Nybegynder
25. september 2006 - 11:33 #4
He he ... det er selvfølgelig rigtigt. Der er jo bare det ved det, at HVIS nu det fungerer m.h.t. historikken, så er der jo risiko for, at nogle af de ting jeg har lavet på min puter i mellemtiden (siden i fredags) forsvinder, og så skal jeg jo til at finde ud af, hvad det nu var og have gendannet det! Det er jo en ond ond cirkel :-D
Avatar billede vejmand Juniormester
25. september 2006 - 11:35 #5
Det eneste der forsvinder, er div. opdateringer eller nyinstallerede programmer.
Dokumenter og lign. du har oprettet eller redigeret forsvinder ikke.
Avatar billede haverslev Novice
25. september 2006 - 11:38 #6
Hvis du kører med standard opsætning, så kan du lige prøve følgende.

Åbn stifinder, klik på Funktioner i menu linien, klik på mappeindstillineger, klik på faneblad VIS, sæt prik i VIS Skjulte filer og mapper -OK

Mens du stadig er i stifinder:
Find frem til dit brugernavn under Dokument & settings og klik på + udfor mappen
Klik på + udfor mappen Lokale indstillinger
Klik på + udfor mappen OVERSIGT
Hvis du er heldig så kan du se 3-4 uger tilbage, over besøgte hjemmesider.
Håber det er langt nok tilbage.
Avatar billede whirlwind Nybegynder
25. september 2006 - 11:56 #7
tak haverslev.. det vil jeg lige prøve, når jeg kommer hjem.
Avatar billede whirlwind Nybegynder
05. marts 2011 - 00:41 #8
lukket
Avatar billede haverslev Novice
05. marts 2011 - 07:37 #9
Lukket ?

Du skal lige skrive løsningen herind, hvis du vil lukke!

Ellers skal du bede den/dem der gav dig løsningen på dit problem, om at lægge et "svar" som du så kan aceptere og derved lukke spørgsmålet :-)

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede whirlwind Nybegynder
05. marts 2011 - 11:09 #10
Jeg må nok erkende, at du må være den der kom en løsning nærmest haverslev. Det er dog ved at være knap 5 år siden... så jeg kan sgu ikke huske hvad det endte med dengang... Det er jo beklageligt.

Men læg et svar, så får du points
Avatar billede haverslev Novice
05. marts 2011 - 19:42 #11
ja det er beklageligt, at div. brugere glemmer alt om deres spørgsmål, nå de har fået løst deres problem og ikke giver en tilbagemelding til dem der har brugt tid på at hjælpe dem :-)
Avatar billede Ayumi Nybegynder
10. januar 2014 - 08:38 #12
Hej Haderslev.. Kan man evt også bruge den måde hvis man har windows 8 eller kan du hjælpe mig til hvordan jeg gendanner slettet historik over besøgte hjemmesider ??
Venligst Ayumi...
Avatar billede Tamo Praktikant
24. november 2016 - 19:38 #13
jeg har en tablet, sony, er det muligt at gendanne slettet historik på sådan en fætter ??