Avatar billede zyper21 Nybegynder
04. oktober 2006 - 10:06 Der er 1 kommentar

Dato opdateret fra skabelon men ikke på gemt dokument

Jeg skal have lavet en skabelon til fakturaer i Excel, hvor en celle så har dagens dato og evt. klokkeslet. Men når den færdige faktura gemmes, skal den have den oprindelige dato for oprettelse mm når den åbnes igen en anden dag. Kan dette lade sig gøre i Excel??
Avatar billede zyper21 Nybegynder
04. oktober 2006 - 10:08 #1
Dvs. den gemmes som et nyt dokument og ikke som en skabelon når der er indtastet oplysninger.