06. oktober 2006 - 15:39Der er
7 kommentarer og 3 løsninger
Gruppekalender til Exchange og Outlook 2003
Vi har i firmaet brug for en gruppekalender som er en integreret del af brugernes Outlook 2003. Jeg havde forestillet mig en add-in til Exchange serveren og en "fælleskalender", som alle har adgang til og hvor alle "tilmeldte" brugeres kalenderaftaler, automatisk ryger over i. Det skal være sådan at brugeren kun skal starte Outlook op og ikke åbne flere programmer for at se kalenderen.
Hos Computerworld it-jobbank er vi stolte af at fortsætte det gode partnerskab med folkene bag IT-DAY – efter vores mening Danmarks bedste karrieremesse for unge og erfarne it-kandidater.
Det er korrekt som Niels skriver at Outlook allerede har kalender og for så vidt også gruppeoversigt af flere kalendere. Hvis du skal have hjælp til at opsætte det korrekt er du velkommen til at kontakte mig på ck@officekonsulenterne.dk
Jeg er bekendt med gruppeoverisgten i Outlook men det eneste problem her er at den skal oprettes på hver brugers PC og samtidig skal der gives tilladelser til at læse i hver brugers kalender. Yderemere så viser den kun i oversigten om brugeren er optaget, dvs. folk skal ind på hver post for at se hvad brugeren laver.
Det er korrekt at alle folks kalender skal sættes op så andre kan læse i den. Hvad angår gruppeoversigt, så er der jo i Outlook 2003 mulighed for at man kan se flere personers kalender samtidig. Der kan man se alle de informationer man ønsker.
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.