Avatar billede danni_uhe Nybegynder
12. oktober 2006 - 15:52 Der er 5 kommentarer

flere Extender på windows media center

hey

jeg ville bare lige høre om to ting omkring WMC

1: er det muligt at bruge en en normal settop box til at Extende ens WMC?

2: hvis det er muligt ville det så være muligt at bruge i teorien uendenligt mange settopbokse?

og hvad kræver det af hardware? jeg ved at Xbox 360 kører via a lan forbindelse, ville man også kunne gøre det med en settopbox?

vi skal her går ud fra at alt hardware er det bedste der findes? så det er ikke det vil skal diskuterre?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
12. oktober 2006 - 15:55 #1
kan du ikke lige finde et link til den "boks" du vil bruge ?
Avatar billede danni_uhe Nybegynder
12. oktober 2006 - 16:12 #2
det er lige meget hvilken boks, bare en ganske alm. men netværk self. det er mere bare i teorien?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
12. oktober 2006 - 16:26 #3
helt ligemeget er det ikke til dit projekt, og derfor må du først finde ud af hvilken boks der kan det du ønsker
Avatar billede danni_uhe Nybegynder
12. oktober 2006 - 16:46 #4
jo, det skal bare være en ganske normal STB uden harddisk ellers noget, den kan det normale kan, og så er der netværkskort i.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
08. december 2006 - 08:44 #5
brug for mere hjælp ?