Avatar billede wupta Nybegynder
13. oktober 2006 - 17:56 Der er 4 kommentarer

Er bundkortet brændt af?

Hejsa..

Sidder her med et stort problem, skriver nu her fra min bærbar.

Ville rense min cpu blæser igår, tog strømmen fra før jeg begynte at rense.

Støvsugede med en meget svag styrke.

Nu kommer problemet.

Efter at have støvsuged blæseren. Satte jeg strømstikket i igen. Men nu kunne den godt starte computeren , men intet kom op på skærmen. Der kom ingen strøm til mus og tastetur.

Frygter at mit bundkort er brændt af.

er det det?

Mit bundkort er ASUS K8N-E Deluxe, nForce3, Socket 740.

Hvor kan jeg købe et magen til? hvis det er bundkortet der er stået af
Avatar billede fromsej Praktikant
13. oktober 2006 - 21:21 #1
Tjek lige at du ikke har skubbet til grafikkortet, det skal sidde 100% rigtigt.
Tjek også om dine ram sidder ordentligt.

Kommer der nogen biplyde?
Avatar billede nobob Nybegynder
13. oktober 2006 - 22:28 #2
Tjek desuden at stikket til din blæser på køleren sidder i stadig'
Avatar billede nobob Nybegynder
13. oktober 2006 - 22:29 #3
og at den kører
Avatar billede wupta Nybegynder
19. oktober 2006 - 21:50 #4
alt sidder rigtigt og blæseren kører...

Fejlen den melder ved voice failure(eller hvad man kalder det når den siger fejlen i højtaleren)er failure computer overclocking.. og har ikke overclocket den.