Avatar billede nero-wolfe Novice
14. oktober 2006 - 07:59 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

gemme 350 vedhæftede filer

hej jeg har 100 emails med vedhæftede filer !!!!
ligger i en speciel mappe  i outlook ekspress.
Mit spørgsmål kan man gemme alle filerne på en gang så man er fri for at åbne hver enkelt email og sige gem som.
Ville værer næmmere hvis man på eneller anden måde kunne gemme det hele på engang
Nero
Avatar billede bredker Nybegynder
14. oktober 2006 - 11:20 #1
det kan du ikke
Avatar billede jimmo Nybegynder
15. oktober 2006 - 00:52 #2
Højreklik i feltet visende de vedhæftede filer og ventreklik herefter på Gem alt.
Avatar billede jimmo Nybegynder
15. oktober 2006 - 01:15 #3
Lige for at præcisere: Som bredker korrekt skriver, kan du ikke gemme vedhæftede filer fra alle 100 emails på én gang - men i de emails, hvor du har flere en én vedhæftet fil, kan du slippe lidt nemmere over det ved at vælge Gem alt i stedet for Gem som.
Avatar billede jimmo Nybegynder
15. oktober 2006 - 01:59 #4
Til Nero Wolfe
Prøv lige den her Outlook Express Attachment Extractor:

http://email.about.com/gi/dynamic/offsite.htm?zi=1/XJ&sdn=email&zu=http%3A%2F%2Fwww.ope2000.com%2F%23epe

Der er demo i 30 dage. Jeg prøvede den - og det gik helt ok.
Held og lykke.
Jimmo