Avatar billede funessen Nybegynder
17. oktober 2006 - 11:33 Der er 5 kommentarer

Problemer med lyd!

Goddag

Jeg har netop formateret min mors computer, og installeret Windows XP med service pack 2. Den har dog ikke installeret drivere til lyden, og den kan ikke finde de rette på min Windows CD. Nu er problemet at jeg ikke aner hvilke drivere jeg skal søge efter.

Det er en Intel Celeron 2.66 med 512 ram og et radeon grafik kort. En computer der er købt standard for et års tid siden, men der fulgte ingen cd'er med drivere eller andet med.

Hvordan finder jeg ud af hvilke drivere jeg skal bruge? Det er onboard lyd, og der står ikke noget omkring det nogle steder inde i computeren.
17. oktober 2006 - 11:42 #1
System Information tool -> http://www.download3k.com/System-Utilities/System-Maintenance/Download-SIW.html
Direkte -> http://www.download3k.com/DownloadLink1-SIW.html
Kan køres direkte - behøves ikke instalation...
Kan fortælle dig alt om din Software/Hardware...
Avatar billede funessen Nybegynder
17. oktober 2006 - 12:03 #2
jeg takker... men hvilke infomationer skal jeg kigge efter? Lyden er jo som sagt ikke installeret, så der er ikke noget jeg kan bruge under "devices"
17. oktober 2006 - 13:34 #3
Kig under
[Hardware][Devices][Enheder til lyd...]
via SIW programmet...
24. oktober 2006 - 16:57 #4
Feedback ?
28. oktober 2006 - 20:04 #5
Feedback ? [2]