Avatar billede overchord Nybegynder
19. oktober 2006 - 15:02 Der er 1 løsning

Kalender kontrol: Farvelaegge en bestemt dato?

Hej igen

Jeg har en form med en kalender kontrol paa som kan bruges til at oprette et standard dataset som er associeret med en specifik date. Nu ville jeg gerne kunne give brugeren et overblik over hvilke datoer der er oprettet datasets for allerede - helst ved f.eks at farve disse datoer i selve kalenderen.
Er der nogen der ved om det kan lade sig goere at farvelaegge enkelte, bestemte datoer i en maanedsvisning med den normale kalender kontrol MSCAL Version 7. Jeg har kigget i hjaelpe-filen, men synes ikke rigtigt at jeg kan finde noget der.
Avatar billede overchord Nybegynder
20. oktober 2006 - 13:00 #1
Ja jeg kunne heller ikke finde en loesning ud over at bruge et andet kalender system - saa lukker igen.