Avatar billede kimooo Nybegynder
21. oktober 2006 - 01:00 Der er 3 kommentarer

Tastatur sprog

Hej.

Jeg satte et USB tastatur til min Zepto bærbar og da jeg tog den ud igen var tastarte på bærbaren lavet om så de ikke passer sammen mere. Har prøvet at rode i sprog indstillinger osv, men det virker ikke.. Har også prøvet at download Microsoft Keyboard Layout Creator men kunnne ikke installere det fordi den siger jeg ikke har NET. Framework men har altså installeret NET. Framework 2.0 pakken. Har sat USB tastaturet til igen så jeg kan skrive herinde.. Hvad skal jeg gøre??
Avatar billede kimooo Nybegynder
21. oktober 2006 - 01:19 #1
Har fundet løsningen.. Man skulle bare trykke på NUM-lock tasten :D
Avatar billede hacked Nybegynder
21. oktober 2006 - 02:54 #2
Så luk dit spørgsmål ved at give dig selv point og et klap på skulderen :)
Avatar billede hacked Nybegynder
21. oktober 2006 - 03:22 #3
Læg selv et [svar] og efterfølgende marker dig selv i boxen venstre og brug [Accepter] knappen - for at lukke pænt.