Avatar billede stigc Nybegynder
29. oktober 2006 - 09:25 Der er 3 kommentarer

DR internet tv

DR sender nu live internet tv og man har også muligheden for at gense en masse gamle afsnit af deres programmer. Det er bare ærgeligt at man skal tilgå det via sin browser, og at det kun fungerer ordentligt med kombinationen Windows/Explorer...

Spørgsmålet er om de har deres arkiv og live streams som XML feeds i stedet for? Noget jeg kunne fodre mit media center med.
Avatar billede kenp Novice
29. oktober 2006 - 10:03 #1
Jeg er også intresseret i det.. jeg har lige skrevet til DR bare for at høre om de ikke laver et MCE plugin som man faktisk har med sputnik.
Avatar billede stigc Nybegynder
05. november 2006 - 20:36 #2
Har du fået noget svar?
Avatar billede kenp Novice
05. november 2006 - 20:40 #3
Ja at de overvejede det..... men kom an på hvormange som forspurgte på det.. (så skrive endelig til dem... jo flere som kan presse på så kan det jo være vi kan få noget for vores medielicens)