Avatar billede alvion Nybegynder
01. november 2006 - 10:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Flash film af kaffeprodukter

Jeg har en kunde - en kaffeproducent - som ønsker et redesign af deres hjemmeside.

Som udgangspunkt skal hjemmesiden fortsat udvikles i HTML af hensyn til at de kan anvende deres CMS. Men alle deres kaffeprodukter skal præsenteres i flash-filer - 1 flash-film pr. produkt.

Jeg mangler en flash-designer, der

a) kan lave en overordnet design-skabelon for produkterne (der er ca. 20)
b) kan lave en flash-film pr. produkt

Var det noget for dig? Og har du tid? Hvis ja, så har jeg allerede 1. opgave:

Kunden kaffe vil gerne have et eksempel på et af deres produkter. Det behøver ikke at være det endelige design - blot et eksempel for at vise dem, hvad man kan med Flash. Jeg sender et par billeder af produktet + noget tekst. Derefter har du frie hænder. Der er endnu ikke lavet nogle overordnede design-guides for hjemmesiden, så du skal bare tænke "Kaffe - Hygge" og så give fantasien frit spil.

Hvis du er interesseret, så skriv din e-mail, MSN-id og/eller telefonnummer, så vi kan tale videre.

Jeg har bla. brug for at høre, hvad det vil koste.
Avatar billede areon Nybegynder
01. november 2006 - 11:17 #1
Vi er meget interesseret i at assistere med opgaven både nu og i fremtiden.

Lad mig venligst høre fra dig på mail, og jeg vil sende dig priser på dine ønskede opgaver.

Mvh Thomas Sørensen
sorensen@orangeweb.dk
Skype: thomassorensenbg
Avatar billede alvion Nybegynder
18. august 2010 - 11:51 #2
lukket