Avatar billede modulizer Nybegynder
09. november 2006 - 10:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Spam fra mit Domæne - pointoverføring

En pointoverføring fra - http://www.eksperten.dk/spm/743280

30 til bjornicle
5 til yxos

læg svar
Avatar billede bjornicle Nybegynder
09. november 2006 - 16:16 #1
alright
Avatar billede modulizer Nybegynder
09. november 2006 - 16:29 #2
Og systemet er lavet så man ikke kan dele point ud som 30 og derefter 5... nå, fuck det...

Angående mit spørgsmål installerede jeg Thunderbird med et godt spamfilter samt filter på returnerede mails er min inbox igen ren og lækker :)
Avatar billede yxos Nybegynder
10. november 2006 - 16:46 #3
Jeg skal ikke have points for mit indlæg i den anden tråd, men jo, du kan godt give points differentieret.

Der er tre muligheder:

1. Alle svar har været gode og hjulpet dig, så markerer du alle navnene i navneboxen, og trykker på accepter, så bliver point delt lige imellem svarerne.

2. Et svar var bedre, men de andre har også hjulpet dig, så trykker du på avanceret, og tildeler hver svarer det antal point du synes.

3. Der var kun et svar du kunne bruge, så markerer du det navn med det brugbare svar og trykker accepter, på den måde bliver alle andre svar samtidig afvist.

Se også http://expfaq.dk/?