Avatar billede vallemanden Nybegynder
09. november 2006 - 18:59 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

PHP programør søges

Hej Alle

Jeg søger en dygtig PHP programør, til at fortsætte nogle tidligere projekter, det handler om en webshop samt et CMSsystem, du skal have kendskab til PHP, MySQL, java, sessions

og du skal være over 20år, helst være selvstændig(freelance), da du vil blive betalt timemessigt

send en mail til prog [at] night.dk
Avatar billede areon Nybegynder
09. november 2006 - 19:57 #1
sendt.
Avatar billede vallemanden Nybegynder
10. november 2006 - 00:32 #2
hmm underligt, jeg har ikke modtaget nogen mails fra dig, men hvis du sender fra en 'offentlig' kommer den IKKE igennem så som hotmail osv.
Avatar billede areon Nybegynder
10. november 2006 - 10:24 #3
Hej Valle, Den skulle være sendt. mvh thomas
Avatar billede tiller3 Nybegynder
10. november 2006 - 17:30 #4
Skal man kunne baade PHP og java? Det virker lidt underligt at bruge begge sprog til udvikling.

(Eller mener du javascript?)

Martin
Avatar billede vallemanden Nybegynder
11. november 2006 - 05:21 #5
javascript
Avatar billede olsenit Praktikant
25. november 2006 - 05:41 #6
Jeg ville gerne skrive til dig, men du snupper ikke gmail (den giver ihvertfald en "554 Sorry, message looks like SPAM to me") - har du en anden email du kan træffes på?
Avatar billede horsmark Nybegynder
08. december 2006 - 14:47 #7
hop evt. forbi http://sitemark.net :-)
Avatar billede vallemanden Nybegynder
08. januar 2007 - 12:55 #8
hej alle, vi har fundet den som vi skulle bruge